Pepino - dressage & breeding

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Elände

Av Sara - 23 februari 2010 10:30

Som om inte helgens tragedi var tillräckligt blev jag magsjuk i söndags kväll och har legat som en disktrasa desan dess. Idag kan jag iallafall stå upprätt och ska försöka sköta hästarna i omgångar mellan sängläge. Har just avklarat omgång 1: fodring, utsläpp, hö.

De nya pojkarna har funnit sej väl tillrätta och verkar var nöjda med sina nya vänner. Hero är bara den snällaste som finns! Jag gillar honom skarpt. Eller, jag gillar ju alla skarpt! Herregud, nu har vi 8 hingstar! Lite väl många kanske...

I övrigt har vi fått ännu mera snö och man börjar så smått resignera inför denna förbaskade vinter. NÄR KOMMER VÅREN? Skulle ju vara igång med ridningen för länge, länge sedan. Men det verkar ju mörkt.

Piggar upp med bilder från senaste Spanien-resan.

      

 
 
mm

mm

23 februari 2010 12:30

Hej! han va snygg..... de är med ont i magen o med tårar man läser din blogg o allt elände, men som du säger man orkar inte ta till sig allt, lycka till med nya hunden har själv en schäfervalp på 18 v. nu o jag gillar skarpt mats val av hund.
Lilla busen Miro växer men han är inte så bildskön just nu, ser ut som en liten lurvplutt med köttbullsmage o hög rumpa.
Kramar från oss// Marita

http://korsuddensandalusier

 
Ingen bild

Mona

23 februari 2010 13:16

Usch för kräksjukan den har vi oxå haft. Men vilken läcker brun godbit! Hade jag gärna tagit hand om!

Hoppas du mår bättre snart!

Kramisar från mig som läser din blogg varje varje dag och drömmer om alla fina spanska hästar

 
Ann-Britt

Ann-Britt

23 februari 2010 14:55

Jämmer och elände. Krya på dig!

http://gustavsborgpre.bloggagratis.se

 
Tina

Tina

23 februari 2010 18:07

Krya på dig! Hojta till om du behöver hjälp, bara jag slipper träffa dig:)

Kram på dig

http://www.lightningpre.se

 
Ingen bild

Renee

23 februari 2010 18:28

Jösses vad det hänt saker...och inget roligt heller. :(

Snart kommer våren och då vänder förhoppningsvis allt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 december 2016 20:45

Så har vi varit iväg på några LA, jag & Hugo. Förra helgen red jag hela programmet och kände mej nöjd, men på filmen såg vi ut som om Hugo hade tuggumi under fötterna och jag passiv i sadeln, som vanligt, suck... Jag nöjde mej och plockade inte upp h...

Av Sara - 21 november 2016 19:25

Helgen har gått och så är det måndag igen. I fredags var jag en sväng på HFRK, som arrangerade Nationella dressyrtävlingar i dagarna tre. Pepino Dressage & Breeding sponsrade PSG-klassen på fredagen och då var jag givetvis på plats för att titta och ...

Av Sara - 17 november 2016 20:36


Igår var det som vanligt dags för Amanda-träning med Hugo, och det är veckans höjdpunkt. Nu när jag sedan några år tillbaka, tränar varje vecka, fattar jag inte hur jag gjorde innan? Eller rättare sagt, det gör jag egentligen visst... Den utveckling ...

Av Sara - 14 november 2016 20:03


Ja det är nya tider här på Pepino, men det har ni ju iofs märkt redan med alla förändringar som skett senaste året. Och de fortsätter... Vi byter namn, Pepino PRE kommer framöver att heta "Pepino dressage & breeding" och det är precis vad det ska han...

Av Sara - 28 september 2016 19:43


Idag var det dags för träning med finaste Hugo för Amanda. Sedan jag sist skrev om hu knäckt jag var för att jag är så kass på att rida, så har jag tagit mej själv i kragen. Ja, det finns oändligt många som är sååå mycket duktigare på att rida än jag...

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards