Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Sara - 28 december 2009 20:45

Jag rider Bando våren 2007. Här har han varit hos oss i ett par dagar.Hmm, jag har lila ridbyxor till grönrutigt schabrak. Inga kommentarer på det tack...  

 

Av Sara - 28 december 2009 15:58

Idag var det ju vanlig dag igen. Väldigt skönt, tycker jag. Camilla kom som vanligt och vi var lika glada att återse varandra och dra igång med arbetet. Det börjar tunna av med hästar här. Laban åkte ju hem till Norge i lördags och Bizarra står uppstallad där Zancado & Malibu är i träning. Lina, som jobbar där hjälper mej att rida henne. De har ridhus där så det är lite enklare i detta jävliga väder som vi haft nu, och mera ska ju komma. På fredag åker så Principen till sitt nya hem och sedan är det bara våra hästar här. Det var läääänge sedan och ska bli helt underbart! Jag ska ägna mej helhjärtat åt Teddy och unghingstarna i vår. Camilla slutar den 8:e januari så sedan är jag by my self. Något jag trivs väldigt bra med faktiskt. Så jag ser fram emot denna våren med nya krafter! Kommer alltså inte att ta emot flera hästar just nu. Fast man vet ju aldrig, som vanligt. Jag brukar ju har svårt att säga nej....

Här min mysiga sadelkammare. Fick lite bättre bilder nu än med mobilkameran.

    Tina & Camilla vid fikaplatsen!

Lite mera nostalgi skadar ju aldrig. Förbered er på mera vad det lider. Många fina bilder hittade jag ju igår!

Här är Principe i januari 2008

 

Detta är Giraldilla XII, som ägs av familjen Ramsmo i Vårgårda. Här är det januari 2007 och hon har just anlänt till Sverige tillsammans med sina halvsystrar Doncella & Farolera. 

Farolera  LVI, ägs av Milldoff PRE och är nu dräktig med Codicioso II

Doncella XXI, exporterad till Finland     

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards