Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Sara - 7 september 2009 22:21

Men det är alltid skönt att vara hemma igen... Har haft några underbara dagar hos min bror som numera har hemadress Fuengirola, Espana. Avundsjuk, ja. Men om man inte kan bo på plats så är ju det näst bästa att ha en nära släkting att kvarta gratis hos!

Väl hemma igen var det bara att kasta sej rakt ut i stallet igen. Men jag älskar ju att vara där så det var skoj att komma igång igen. Förutom allt det vanliga stallarbetet så har jag idag även flyttat om lite i hagarna. Zacke har fått komma in på box han med och får gå med Trazzel på dagarna. De var så glada att se varandra igen! Så fick Nexi komma tillbaka på betet till våra ston och nu går de tre med sina föl på hela den marken. 5 ha! De har det underbart där och kan förhoppningsvis stanna där flera veckor till!

Har ridit några hästar och varit och hälsat på Camilla & Kan. Ska försöka rida honom lite nu när Camilla är skadad. Han ska säljas och behöver komma igång. I morgon ska vi få hem Galope. Han kommer att åka hem med ögonkatetern och så ska jag behandla honom hemma i en vecka till. Verkar segt detta, men det går iallafall på rätt håll.

Följande är egentligen helt OT i denna hästblogg, men här kommer min Spanienresa i bilder.

 

 


 

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards