Pepino - dressage & breeding

Direktlänk till inlägg 20 september 2010

En CHAMPION TITEL ytterligare!

Av Sara - 20 september 2010 00:00

Ja så är man äntligen hemma igen efter en lång, rolig och lite påfrestande helg. Med mina eminenta medhjälpare och kära väninnor Kim & Linda har jag haft en fantastiskt rolig helg.Nästa äventyr vi ger oss ut på blir SICAB! Galope var jätteduktig och knep ytterligare en reserv unghingst champion-titel och fick mycket höga exteriörpoäng! 3:e högst på hela utställningen faktiskt! Han hittade inte riktigt sin balans vid första bedömningen och föll därför i galopp. Men vid ett andra försök så seglade han runt. Åh vad han kommer att bli fin när han är mera färdig! Många kom fram och beundrade honom och jag tror att han drog blickarna till sej. Han är så mäktig med sin storlek och utstrålning!

Nu är alla djuren kvällsfodrade, Delfinus (som åkte med i lastbilen) upphämtad och på väg hem till sej, och jag ska stupa i säng! Här lite bilder till att börja med från Strömsholm. God natt!

          

 
 
Ingen bild

Annelie

20 september 2010 06:01

Stort GRATTIS! Skoj att det går bra för dig och dina hästar, roligt att träffas var det också, hälsa Linda.
Kram Annelie

 
Ingen bild

Camilla Milldoff

20 september 2010 07:25

SUPERGRATTIS!!! Fina fina Galope - vad duktig han är :-)

Kram kram

 
Charlotte

Charlotte

20 september 2010 09:20

Stort tillykke her fra Danmark!!! Han er en fantastisk hest, Sara.

http://www.colinadelsol.dk

 
Kim Paulin

Kim Paulin

20 september 2010 09:50

Grattis igen, Sara!!!

http://www.conquistador.se

 
Linda

Linda

20 september 2010 10:35

Grattis än en gång. Ja nog hade han sin alldeles egna fanclub , "Ploppe" Galope :-)

http://jabeque.zoomin.se

 
Ida

Ida

20 september 2010 12:14

Stort grattis!

http://www.stallhavang.se

 
Ingen bild

Sara

20 september 2010 15:58

Endnu et stort tillykke her fra Danmark.. Imponerende :-)

 
Karin

Karin

20 september 2010 19:21

Gratulerar! Vad roligt & vilken härlig känsla man får är det går så bra. Blir roligt att följa han

http://www.coolmixkennel.se

 
Ingen bild

Mikaela

11 oktober 2010 11:45

Vackra galope ! =) stort grattis, kram gamla praktikanten

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 december 2016 20:45

Så har vi varit iväg på några LA, jag & Hugo. Förra helgen red jag hela programmet och kände mej nöjd, men på filmen såg vi ut som om Hugo hade tuggumi under fötterna och jag passiv i sadeln, som vanligt, suck... Jag nöjde mej och plockade inte upp h...

Av Sara - 21 november 2016 19:25

Helgen har gått och så är det måndag igen. I fredags var jag en sväng på HFRK, som arrangerade Nationella dressyrtävlingar i dagarna tre. Pepino Dressage & Breeding sponsrade PSG-klassen på fredagen och då var jag givetvis på plats för att titta och ...

Av Sara - 17 november 2016 20:36


Igår var det som vanligt dags för Amanda-träning med Hugo, och det är veckans höjdpunkt. Nu när jag sedan några år tillbaka, tränar varje vecka, fattar jag inte hur jag gjorde innan? Eller rättare sagt, det gör jag egentligen visst... Den utveckling ...

Av Sara - 14 november 2016 20:03


Ja det är nya tider här på Pepino, men det har ni ju iofs märkt redan med alla förändringar som skett senaste året. Och de fortsätter... Vi byter namn, Pepino PRE kommer framöver att heta "Pepino dressage & breeding" och det är precis vad det ska han...

Av Sara - 28 september 2016 19:43


Idag var det dags för träning med finaste Hugo för Amanda. Sedan jag sist skrev om hu knäckt jag var för att jag är så kass på att rida, så har jag tagit mej själv i kragen. Ja, det finns oändligt många som är sååå mycket duktigare på att rida än jag...

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards