Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Sara - 13 juni 2010 21:55

Vilken helg! Storm & regn, men likväl ridsugna och entusiastiska elever och fotfolk som kämpade mot vädrets makter. Och det var värt allt! Lördagen var värst när vi emellanåt fick skula för regnat, men idag var det mindre blåst och åtminstone inget regn. Stämningen var på topp bland alla deltagare, och det hjälpte ju upp att hela min familj engagerats i cateringservicen! Farmor bakade bullar & kakor, syrran supergoda lunchpajer, mamma & pappa stod för söndagens pastasalladslunch och mannen med vänner var grillmästare på lördagskvällen.

i lördags kväll, kl 21.15, blev det även äntligen dags att seminera ett vackert PRE-sto med fryssperma. Stoet kändes fint och sperman såg pigg ut, så nu håller vi alla tummar & tår att Sverige får ett tillskott med SICAB-Campeon-blod nästa år!

Det finns massvis att berätta och skriva om alla helgens intryck och upplevelser, men jag låter bilderna tala istället. Jag tycker att de beskriver helgen väldigt bra! Nästa gång vi har clinic blir i slutet av sommaren. Varmv välkomna åter då, och ni som redan nu är sugna på en ridplats, är välkomna att anmäla intresse!

En liten kursdeltagare passade på att kasta av sin lilla ryttare och fick då tömköras i stället.

  


 Alexandra & hennes fina ponny  

En & anna proffsfotograf fanns även på plats (min pappa   )  

Monica & fina Mariscala        

    

Indiano & jag

  

Cina & hennes pampiga PRE-sto Nefertite      

Malin och Major, en 10-årig halvblodsvalack som mest tävlats i hoppning och fälttävlan, men matte ville shapa upp dressyrarbetet!            

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards